понеделник, 8 септември 2008 г.

Блог, Блог пак Блог.

Блоговете, често съм виждал хора дето си отворят блог, минава време и има нещо дето не им оттърва. В един момент го напускат, рязко намаляват активността си или просто си намират "По вълнуващо" местенце. В блогспот, поради тарапаната и "Вавилонския проблем" с езиците, можеш да останеш необезпокояван със седмици и този които те посети рядко (в случай че чете езика на който пишеш) е и човек който наистина му пука. Е, ако някой е прочел постинга и желае нека остави адреса на блога си като коментар. ;)

6 коментара:

slavuncho каза...

Е, почти го приех лично :)
Който търси намира и чете...

kalboto каза...

:) при теб може и да идват в моя блог имам усещането ,че го пиша да си го чета сам.
( На "онова място" пуснах един blackboard да изпълнява ролята на BBS, още е голичък ,ако имаш линкове за споделяне си добре дошъл.

The Red Witch каза...

е,явно не го четеш сам,при положение,че провокира трети коментар :Р То така се тръгва,постепенно,малко по малко.
И аз съм с усещането,че моите писаници си ги чета само аз,ама...Не за дълго,надявам се.
Между другото,моята хралупа е тук- http://theredwitchdiaries.blogspot.com
Който има желание,да намине...

zaw12929/blog.bg каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
zaw12929/blog.bg каза...

Не оставям магарето си в калта, нито блоговете без внимание. И не се тревожа, че никой не чете от мен написаните блогове. Защото съм различна. Защото хората затова са различни- на обич, омраза и безразличие. Точно!

Aria каза...

http://rariart.blogspot.com/

аз съм също така и румми от блог.бг (за справка)